Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: kak sepupu aku kawin

Sunday, September 26, 2010

kak sepupu aku kawin

bestnyer bila aku pegi Merotai besar lagi....boleh jumpa sepupu2 aku lagi...abang amin,abang jafar,abang firman,kak salmah n banyak la yang kerja kat semenanjung tu balik untuk melihat adik mereka kawin,kak masni...kak masni nie kerja sebagai pegawai polis bahagian penjara...suaminya pun begitu jugak tapi tempat yang berlainan..sebelum pegi merotai tu..aku dan beliau lelaki pegi bandar untuk beli barang2 untuk majlis kawin tu nanti..seperti yang di rancangkan...alhamdulillah,,semuanya berjala lancar dengan izin dari-Nya....first,kami beli barang untuk barang2 dapur..sepatutnya macik2 punya keja tapi keta beliau lebih besar jadi tugas tu kami yang ambik...hahaha...best jugak jalan2...tak dak masalah sebab semua barang dapur yang di minta tu bahan2 yang selalu ditengok jugak..

penat jugak jalan2 nie.so,aku pun duduk2 je dalam keta sementara menunggu beliau dari beli barang2 yang dsuruh...bila tertengok aku stereng keta tu,teringin pulak nak memandu...huhuhu...so,apalagi,,,aku pun berpindah ke tempat duduk pemandu...baru je aku nak pindah,truz ada pulak hon..sial betul..dia suruh aku undurkan sedikit sebab dia nak parking depan keta beliau...sial...mana aku tau bawak keta nie...doi...mana beliau nie...aku tengok muka driver lory tu,senyum jak dia..fuh...nasib baik...aku ingat dia nak marah aku...secara tiba2 masuk pacik2 dalam keta..terkejut aku jdinya jooo....nak menolong rupanya....huhuhu...thanks pakcik..bila dah settle semuanya tu..beliau dengan senyumannya datang...banyaknya barang...gila betul...siap pembantu lagi...pastu beliau suruh angkat barang yang tertinggal dalam market tu...x cukup orang jadi tinggal lah barang tu...gilanya...sekotak minyak masak aku kena angkat...doi...mana aku larat...berat...aku pun berdiri sak menunggu beliau datang...akhirnya kotak tu pembantu dari market tu yang angkat...aku pun dengan muka selamba mengucapkan terima kasih dengan pembantu tadi....settle pun satu benda..
time pegi sana tu,macam biasa,aku akan snap pic banyak2x...kalau boleh satu benda pun aku tak mahu miss..bagi aku,setiap detik tu berharga< cewah...macam betul prinsip yang aku pakai nie...hahahaha... whateverlah....





inilah sebahagian dari family aku...keluarga sebelah mak aku.

yang pakai baju melayu hijau macam warna toksik tu suami kakak sepupu aku,kak salmah.aku pun baru jumpa dia nie sebab selama ni kalau ada kenduri ker majlis ker atau yang lain2 tu dia mesti xda sebab keja...

inilah muka macik2x yang hadir dalam mjlis tu..huhuhu..


inilah yang buat aku tabik dengan orang2x kampung ne...suka kerjasama...apa yang penting??...KERJASAMA...

inilah dia sebahagian picture yang aku snap....hantam sak la..








0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...