Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: beraya di rumah cikgu Darmiati...

Tuesday, September 14, 2010

beraya di rumah cikgu Darmiati...

hari ini(14 september 2010) aku dan kawan2 yang lain(only foe ex science 3) beraya di rumah cikgu Darmiati(bekas guru kelas student 5 science 3)...kalau x silap aku,ini adalah kali ke 2 kami datang beraya kat rumah cikgu...aku macam tak percaya je bila plan yang di rancang tue menjadi...syukurlah...malam sebelum kami beraya di rumah cikgu yang terletak di batu 10,taman sri indah tue,aku call nia,coz nak jalan sama2 dengan dia.esoknya pula(i mean today....hari ini)...aku pun mulakan plan aku.Fist,dah kumpul di pondok(pondok batu 14 tue bha)...kami(aku,ayen,anas ,nia and fyda) pun tunggu bas nak ke rumah cikgu darmiati.lupa pulak c miemit..dia dah tunggu d indah mart tu so xpayah risau bab dia.tunggu punya tunggu dah hampir sejam kami menunggu....time tunggu bas tue,kami ternampak gelagat kawan-kawan lain yang hendak ke rumah cikgu...ada yang naik motor(dowrang c mahadir @ pembunuh upahan dan jugak c sahriswan)...da jugak yang naik bas(banyak la,suak,kami(geng perempuan2nya)...yang lain aku tak tahu...happynya bile tengok kawan2 ramai dah yang menunggu di indah mart tue...ada sula,dayang,mimit,mizan,nazri...jumpa je truz bertogeh lagi(bercerita bagi sesiapa yang tak tahu maksud bertogeh tu)..hahahaha...dui..memang macam baru jumpa bha...becoknya mulut...aku macam biasa,dengan mimit(my best friend time satu kelas dengan dia dulu)...macam2 dia cerita..pasal course yang dia ambik..budak manegement bha tue...citer pasal cara menguruskan sesebuah syarikat kononnya...dia citer la siap bagi contohnya lagi..bab pertama,sesebuah syarikat tue mesti ada 4 komponen yang penting...kira komponen yang utama la...aku lupa 4 komponen tu..yang aku ingat,must having a organising..yang laen tu aku lupa...hahahaha..tanya mimit untuk lebih lanjut..hahahaha....after that,kami pun duluan ke rumah cikgu untuk bantu apa yang patut la...aku buat air oren.pastu hidangkan...minum jugak dowrang oren hasil air tangan aku..huhuhuhuhu...jumak,suak,adi,mahadir,nazri,mizan,sahriswan,zainal and azwan..korang ney sepatutnya bawak air sendiri manalah tahu aku letak racun dalam air tu ker atau pun apa2 je..hahahaha...just kidding...hahahahaha....sedap ker tak sedap ker lantak korang punya hal la..aku buat jer...yang best pasal hari ini time bergambar dengan member2 semua..sporting la...tapi ada yang takda..diela,farid,ridwan,pejo,zaid, and assman...bila kawan2 lelaki balik dan macam biasa,kami sebagai perempuan akan mengemas...aku dan fyda cuci pinggan,ayen pulak duduk2 jak,jadi mandor..hahahaha...anas susun pinggan,mimit mengemas apa yang patut,sula dan nia pulak hantar dayang balik sebab takut bas untuk ke tempat c dayang tu tak da..lepas selesai je kerja2 sume tu,kami berehat sampai jam 2 kalau tak silap ar..then bergambar and bersalam dengan cikgu untuk bersiarah ke rumah c ayen pulak...




                                     di  rumah cikgu Darmiati di Batu 10,taman sri indah




Nota: alangkah bestnya jika kita beraya lagi bersama-sama macam tadi tahun depan..tapi aku tak tahu..hanya Tuhan je yang tahu...entah bila lagi jumpa korang sume..aku harap korang jangan lupakan kenangan2 time kita form 4 and form 5...


aku tak tahu kenapa aku kini begitu lemah berbanding dengan diri aku sebelum ini..aku yang kini lebih suka menangis..bila teringatkan kawan lain pergi jauh dariku,aku akan menangis...tak jumpa dah kawan2 yang baik macam korang...tak sama dah dengan kawan2 yang lain..tapi inilah hakikatnya...aku takut tak jumpa korang lagi...mungkin jumpa pun secara tak sengaja....mungkin time tu tiada sudah sapaan,tiada sudah gurauan,atau mungkin tak kenal lansung...tapi aku sentiasa kenal korang...korang lah kawan terbaik yang aku ada....

1 comments:

ShafydaZahra said...

Juuuu...Aq xpnah lupa kt ko..dun worry k..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...