Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey

Friday, September 17, 2010

aku tak tahu...kenapa dengan ko nie....kenapa kau boleh minat dengan dia ney...jul..jul...macam tak ada dah lelaki dalam dunia ney bha....kenapa ko cari yang sejenis????....apa yang kau ada,dia pun ada...tak ada bezanya jul....ayat inilah yang sering anas,ayen dan kawan perempuan ex sns 3 kemukakan pada aku....mulanya,aku mahu mengelak berjumpa dengan dowrang sebab malaz mau dengar ceramah yang berguna tapi entah la....aku memang mahu mengelak...
aku tak tahu...aku trauma dengan lelaki...bila aku tengok cara dowrang bercakap kasar tu...macam nak pukul orang sak...lagipun bila aku tengok mangsa dera mesti perempuan..mesti isteri dowrang jugak..tambah tension lagi aku bila bab spedo <cari sendiri dalam kamus dewan..hahaha...di kuasai oleh kaum lelaki...kalau dulu kaum perempuan yang spedo,sekarang lain pulak....memang dunia mau terbalik....sebenarnya banyak perkara yang buat aku trauma dengan lelaki nie...ada jugak yang berkaitan dengan abang c fyda...pasal tu memang aku tak boleh lupa...bila tengok fyda jer direct ingat abang dia yang.....tu...tahun ney dah kira 3 tahun jugak la aku masih berhubung dengan dia...nasib baik dia x syak benda ney......jika tidak...abiz la...

aku sebenarnya mahu bagitahu kawan2 perempuan aku jer...elleh,macamlah aku ada banyak kawan lelaki...huhuhu....aku sendiri pun tak tahu bila kes aku ney terjadi...yang aku tahu...perkara ini berlaku bila aku tinggal asrama,sebilik dengan dia...doi,time tu..jumpa dengan dia hari2 jadi tak da benda nak risau...dia ada depan mata aku...benda yang dia buat tu semuanya elok depan mata aku...time tu jugak dia masih single...doi...gilanya,semua pasal dia aku cari...biodatanya aku minta...complete betul maklumat yang dia bagi...bestnya...bila birthday dia sampai,aku mau jadi orang yang pertama ucap birthday padanya...semua benda aku tahu pasal dia...bila dia minta tolong,time tu busy sekalipun,aku tetap tolong jugak...buah hati kan....bila tidor dengan dia..siap pegang tangan dia lagi...alasan aku,takut la ta...dia pun bagi lampu hijau..apa lagi,..hahahahaha...tidor sekatil...tak da yang tahu pasal aku ney sehingga la aku sendiri cerita dengan kawan2 perempuan aku...aku minta sangat dowrang simpan secret ney...jangan ada yang tahu....mungkin time tu aku dah tahu benda yang aku buat nie salah jadi aku pun pergilah PERPPIS...memang best ikot PERPPIS...semua benda yang kita buat berdasarkan islam...makan dalam talam yang di anggotai seramai 8 orang...pastu satu gelas tu kongsi dengan entah berapa orang..aku lupa...hahahaha...semua masalah pasal solat ker,puasa ker atau apa2 jer boleh kongsi..memang best...tujuan lain aku ikot benda tu sebab nak hilangkan perasaan dengan dia tu la...sampai aku ajak kawan2 yang lain ikut sekali tapi apa yang aku dapat???....aku di cop budak Pas...ustazah la...entah apa2 lagi...aku pun tak paham...apa bha ney...sampai bertengkar dengan c anas pasal Pas dengan Bn...aku masih ingat lagi,hanya aku la seorang sokong pas...yang lain sokong bn...lucu pun ada jugak...tapi itu semua dugaan buat aku...eh...apa yang aku cakap ney...masuk balik tajuk pasal aku minat someone tu...walaupun aku telah ikot benda pasal agama2 semua ney tapi aku masih lagi mcam dulu jugak..aku ingat boleh berubah tpi.....aku tak boleh....kenapalah aku macam nie...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...