Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: arhhhhh!!!!!!!!!..........tensionnya!!!!!!!!!!!!

Saturday, September 18, 2010

arhhhhh!!!!!!!!!..........tensionnya!!!!!!!!!!!!

tinggal hari nie jak cuti..esok sekolah balek selepas 2minggu cuti raya...menyesalnya aku...tu la ko jul...x mau buat awal2...sekarang padan muka ko(marah diri sendiri memang hobi aku)...hahahaha...
doi...matilah...banyaknya lagi homework aku belum buat...pengajian am kertas 1,buat dalam peta minda atau point2 pasal 5 dasar yang cikgu andai suruh....pengajian am kertas 2 pulak,cikgu murad suruh cari artikel pasal tajuk yang korang dapat...tajuk aku pasal perkomputeran...pening aku cari....doi...lain yang di cari,lain pulak yang didapat...muet???...cari 5 ayat sembarangan jak...senang jak...boleh ambik dari newspaper...hahaha...bm 1,cikgu wahab mahu fail dan buku nota..maksudnya kena hantar benda yang cikgu minta tu lepas raya nie...matilah!..1 tajuk pun aku belum ada buat...handout,nota,latihan....doi...banyaknya kena buat...sains sukan????...aku lupa...aku tak da salin apa yang cikgu minta...macam mana nie...aku call kasmia,ayen..ada ke patut di jawabnya "kita kan rockers,xpayah buat...hahahaha..."...kepala otak korang cakap rockers....kita kena denda jo...kita jugak yang tanggung malu...adoi...banyaknya jugak homework nie...sejarah kertas 1 dan 2 tu pun baru separuh jalan aku buat... mau gila aku masuk form 6 nie...aku mau keluar!!!!...benci masuk form 6!!!!....geramnya aku...alamak...handout bm 1,sains sukan 1,sejarah kertas 2 belum copy lagi...cikgu mau tengok esok...matilah!!!!..mana sempat turun bandar nie...doi...matilah!!!!

time tension2 nie,sempat jugak aku update blog aku sambil dengar lagu bi,malay,nasyid,korea,semua la...remix...hahahaha...memang gila.....malam nanti tak payah tidor..macam dulu...ko dah besa jugak tak tidor 2 hari kan < kes bercakap sendiri...hahahahaha..

doi...sakitnya tangan aku gara menulis.....first2 jak tulisan aku ok,kira cantik la...pastu,dah beberapa minit la,tak sampai pun sejam...tak tau nak cakap apa...yang aku tahu memang buruk dah lepas tu..macam cakar ayam..hahahah...mungkin pandai lagi ayam menulis...gila!..banyaknya homework..cikgu nie nak mendera ker apa????...betul2 kena perah otak malam nie...gilanya..semua homework yang cikgu bagi belum ada yang siap..adoi..tensionnya aku!!!!!!

(malam) bila mizan mesej aku tadi,prihatin jugak dia...bagi nasihat lagi.."Tidurlah jul...jangan tidur lewat...tak baik..abaikan keja umah...Lalala~~"..inilah mesej yang mizan send dengan aku...actually aku nak tanya dia,sebenarnya dia tu nak study kt mana...bila teringat dia ada cakap,"nanti aku bagitau jugak  bila masanya dah sampai"...so,aku biarkan sak persoalan tu..doi..hilang lagi anggota...sebenarnya aku nak bagitau dia pasal banyak orang minat dia dalam kelas...aku dapat agak bila dowrang selalu ke meja aku...pandai betul dowrang pancing supaya aku bagitau pasal  mizan..malaz aku mau sebut nama dowrang tu...aku dapat agak benda nie bila dowrang balik2 tanya aku pasal dia ney...nama budak2 lelaki lain dalam kelas xda pulak termasuk..baru hari ini aku dapat tahu pasal mizan keluar dari kelas 'tadika' tu...bukan sebab tak tahan kt form6 tapi sebab family....dia nasihatkan aku supaya sabar, doa banyak2 semoga dapat belajar yang lebih baik daripada sekarang...dia sambung lagi,"aku tu mana2 jak"...habiz pasal mizan,aku teruzkan hobi aku yang baru...dengar lagu bi sambil buat2 apa2 jer dalam laptop aku...editing picture,tukar cursor,baca blog owang,bukak facebook and macam2 la...dulu aku minat dengan lagu nasyid..memang best dengar lagu nasyid,tak pandai jemu bila dengar...sekarang ada pertambahan hobi...huhuhu...



love~aku tak tau la komen bila mizan dapat tahu blog aku..kalau budak2 perempuan tahu tak apalah...aku tak kisah tapi,bila dia ney dapat tahu ney...aku nak tahu komen dia...mungkin dia ckap aku nie teruk atau something yang negatif la..i don't know..aku masih boleh terima lagi kalau dia ckap aku teruk..aku mengaku,memang teruk aku time tu...ada ker patut aku landing...sepatutnya dengan berlainan jantina tapi aku???...aku memang keras kepala dalam bab nie..walaupun aku ada ikut ceramah agama,ikot Perppis...tapi aku masih tak boleh berubah...anas pulak buat2 jauh dengan aku...mungkin dia ingat aku nak dengan dia...hahahaha...x la eah...aku nak berubah jugak...sekarang dalam proses lupakan "dia" tu..don't worry..
time bukak fb tadi...sempat lagi biarpun homework masih banyak blum siap...sempat chat dngan suak..sporting gila...semuanya sporting gila...syukurnya aku sebab dapat jumpa korang...sua minta aku sampaikan salam dengan semua bini dia...hahaha..lucunya...banyak pulak bini ko sua..semuanya budak perempuan bekas sns 3 09....semua dia sapu...bersih...




i like crying.its can ease my tension....




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...