Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: dengan mereka...

Thursday, September 16, 2010

dengan mereka...




inilah pic yang tangkap time dengan  kawan2 aku ..walaupun sepatutnya aku boleh minta tolong dengan mizan supaya aku pun turut join dowrang tapi aku nie jenis yang tak suka bergambar...nasib baik dowrang sporting...kalau tak,takda la pic yang cantik ney(perasan btul la budak ne)...hahahaha...doi...besar dah korang eah...mimit macam cikgu2 la...yang lain tu masih macam budak2 lagi...hahahaha....sorry,,,just kidding.





antara gelagat-gelagat dowrang yang sempat aku tangkap...hahahaha..



 


dari kiri: ayen,anas and sula....doi anas,apsal ko powzing camtu...macam owang lumpuh sak...hahahaha







sweetnya macik2 sume nie....boleh dah korang cari mak mertua...hahahaha




smile.....




                              biskut raya yang ada di rumah cikgu Darmiati...yum2...aku
                              nak makan sume tu lah...hahahaha

                             sesi kuliah di dapur...hahahaha....nak tahu cara buat sambal yang sedap????..
                             rafidah dan asneyah boleh ajarkan...



                          














 

inilah dia pic yang sempat aku capture...sambil jalan  sambil tangkap...sepatutnya semua pic2x tu lebih buruk lagi...tapi tak sangka pulak jadi macam nie...syukurlah....

Nota: kalau korang masih ingat lagi pada suatu ketika kita sume pernah kena denda oleh cikgu Linda sebab gagal dalam ujian math...kena jemur joooo depan bilik guru....cium pokok < kes dowrang c jumak dengan gengnya.kalo tak silap,sebab tak siap homework math...pastu kena hadir dalam kelas lanjutan cikgu Ismail(cikgu Lukisan Kejuruteraan@ L.K)...kena marah oleh cikgu Rosmiati sebab tak hantar kertas sivik yang entah apa2 tu...hahaha...

rasa menyesal pulak sebab aku tak hargai masa selama 2 tahun dengan korang...bodohnya...napa la tak snap pic korang time form 4 n 5 dulu...sekarang menyesal sangat...aku takda pic dowrang diela,assman,rizwan,zaid dan yang lain2 tu...doi...menyesalnya..

tapi ada lagi satu kes yang buat aku kesal sangat...dah aku larang dowrang yang ada fb tu(budak2 perempuan)..jangan letak pic dalam fb...tak da pulak yang dengar...menyesalnya...doi...dowrang ne tak tau ker pic korang tu boleh edit jadi benda yang buruk...yang bertudung jadi tak bertudung atau benda lain ker...kena dengan korang baru tau...ish3x...aku risau sak bila kawan2 fb lelaki yng kegersangan tu edit pic korang...korang tak tau benda tu ker tau ker,korang buat jugak kan...suka hati korang la...janji korang happy...(mengomel sendiri....hahahaha)...

budak ney(someone,budak ex science 3)...entah la...aku pun tak tau npa dengan dia ney...mungkin tension sangat masuk form 6..ye,aku mengaku memang tension sangat masuk form 6 yang di layan macam budak2 tadika..tambah tension lagi bila kawan2 dalam kelas tu tak da rasa nak bertanggungjawab... semuanya harap kawan jer...ada jugak kawan makan kawan...tahun  nie memang malang rasanya masuk kelas ppu utm(ppu konon sak tu padahal tak da beza pun dengan budak2 tadika) ... bila aku,anas,ayen,fyda n nia cakap pasal dia ney time kitaorang jumpa di pondok,klu yng dia bagi tu mmg sikit...macam berteka teki pulak...inilah masalahnya...tapi yang kami tahu dia memang nak keluar dari lower 6 ney...tadi bila dya tu chat dengan aku,dia takda tahun depan katanya...aku dah agak dah...keluarlah korang semua...biarlah tinggal aku dengan ayen jak...huhuhuhu.....dah la banyak dah kawan2 yang lain takda kt sini,korang pun keluar jugak..keluar la sumenya...

ni lagi 1 pasal couple pulak...budak ex science 3 jugak...tetiba je tanya pasal gfnya...apa bha ney...aku tak da kena mengena bha...siap dengan perkataan yang aku paling benci,anjing,bodoh,sot...walaupun perkataan tu sebenarnya dia nak tujukan kepada someone,tapi aku pulak yang kena sebab kira bersubahat la...wey2...masih tak matang lagi ker...umur dah 18 tahun jo...,bukan 8 tahun...sepatutnya xda dah perkataan2 macam tue...biarlah dia...tapi bila aku tanya pasal satu benda ney,dia cakap 'kenak tipu sak kmu tu'...arh????...apa bha ney,tambah tak paham aku...

syukurlah zaid dah tahu anakanda hainiey tu adalah aku.siap minta maaf lagi.baiknya ko zaid..padahal buay pa ko nak minta maaf???...kan dah terang2 aku yang salah sebab x letak pic dalam fb tu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...