Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: t o d a y

Sunday, December 12, 2010

t o d a y


dan inilah dia episod yng terakhir filem boo ne...ending nya ok jugak la.. :)
actually aku yng ketinggalan nonton kartun ne..rupanya adik2x aku dah nonton n buat penat aku jak ajak dowrng nonton..akhirnya dowrg pun bla dari bilik dan tinggal la aku nonton bersendirian.. :(
hihihi..dapat tengok kartun ne best jugak.. :)
sekurang kurangnya hilang jugak bosan aku..

hari nie hanya nonton kartun + kemas umah + nonton citer korea <-- nonton dengan c ayu wlupun kami x dduk bersama.. not understnd?...pndailah cri jawabannya..
dan entah tadi dalm fb,tetiba ada budak tnya aku yng bukan2x..dia kata dia x pernah kena bendera merah( semua perempuan tahu benda ne..lau x tahu...entah la..)..aik?..x pernah?..bila aku tanya umur dia..jawabnya,20. arh???..biar betul budak ne..arh! x payh layan!.
dan aku pun biarkan dia berckp sendirian dalm fb tu..

dan kes 1 lagi ne, sempat lgi aku marh kawn aku, lelaki pulak tu..kawan fb n bekas sekelas aku time form2 di merotai ..time tu pegal pun ada..tetiba pulak chat dengn aku..aku agak dia ne memng sengaja cari pasal dengan aku..sengaja bangkitkan isu yng dia dah tahu dan tanya aku balik..kuang asam betol
dan inilah dia perbualn budak2x tu.. T_T
dia : mn lagi best? jdi lelaki ker jadi pompuan?
aku : sama jer.dua2x pun ada kelebihan dan kekurangan.
dia : yeka..tpi aku jelez dengan pompuan..mereka ne senang masuk syurga.hanya perlu buat 5 benda jer
aku : lelaki pun sama jugak.
dia : napa pulak?..yng ko tahu kelebihan kami apa?
aku : uish! ko ne sengaja cri pasal dengan aku kan..benda tu ko dah tahu n ko tnya lagi dengan aku
dia : wei..sabar bha. aku tanya jak nie. marh pulaknya ko hahahahha..aku rindu dengan kawan2x aku
bha..c sri dah pegi sarawak ko tau?..ko pulak entah ke mana..apatah lagi kazen aku tu..c rosli
langsung x mahu jumpa aku..sombongnya dia..c mardiana pulak masuk matrikulasi..maksum pulak
d KK.ambil TESL. jelez aku..rupa kowrg pun aku dah lupa cikit.kali dah mcm beliau2 n mamk2
hahahhaa..
dan setelah dia abizkan ayatnya tu,aku teruz offline..xda mood nk layan..cikgu Zulkifli pun aku x hiraukan dah..kesian cikgu tu bgi salam tpi aku xjwb.. :(

*_*

sebelum buka sekolah,aku harap sangat esai sejarah aku,semua nota & homewrk akan siap tapi rasa malz pulak nak pegi sekolah..benci jadi PPU..benci di gelar budak swasta,sekumpulan terung berjalan n yng aku tahu bju warna ungu tu jugak sama dengn warna bju banduan d slh sebuah penjara d semennjung..lau x silap aku,di selangor.
arh!!! b e n c i !!!! benci PPU !!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...