Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: Dugaan itu ada hikmahnya..

Tuesday, December 21, 2010

Dugaan itu ada hikmahnya..

alhamdulillah..
semuanya berjalan dengan lancar tadi..
~ 1 ~
kasmia --> adoi..aku rasa nak muntah ar..loya dah tekakQ nie..lau pengsan nie..x tau la aku..
ayen, --> wey,telepon bha cikgu Murad..aq takot ne..
aku,,--> lek bha..lau gbra mcm ne, satu benda pun x jdi..<-- tunjuk jdi kakak2x kunun..padahal,aku pun gabra jugak,,,heehehehe


tpi,bila aku tengok mukak c kasmia dah pucat..aku apalgi,truz aku ajak dowrng msuk pejabat Datuk Kamil..lantak ar..lau Datuk nk mrh kami lantak la..aku dah x kisah..
^_^..walaupun setiausaha Datuk lum pnggil kami lgi,kami ne,dengan penuh semagt nk menemu ramah...<-- padahal..nak mengelakkn c mia pengsan jak tu..heeee

semua telah selesai...alhamdulillah..

walaupun aku dah kena mrh dengan beliau gara2 kelam kabut nk blik tawau pada awlnya,akhirnya Allah bgi keizinan jugak untuk aku buat Rnd dengan mudah..

1 comments:

sweetlove ayu said...

dpt aq bayang muka c meiyah time mesti lucu
wakakaka

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...