Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: kajian untuk tahun depan..

Thursday, December 2, 2010

kajian untuk tahun depan..

hari ne spatutnya buat dah kajian d tanjung batu tu...pasal datuk kassim kamidin..uish..xda panduan bha..yng aku tahu dia ne slah seorng jutawan tapi x begitu dikenali..what else ek?..i don't know..
then,call kasmia n ayen...
jawapan kasmia pulak.."jul,sorry ek...aku betul2x busy ne...xda bajet lagi.."
jawapan ayen.." hurm..aq pun x tau lagi ne..tapi aku akan usahakan tempat tinggal kita nnti..tapi,aku pun x sure jugak kalo mck aku 2...tpi kalo mck ida aku tu sporting orngnya......bla2x..bla2x..."
komen aku :
kasmia : mia,kalo ko baca blog aku ne,aku akan ckp,ko ne...takkan ko nak harap aku n ayen jak..keja ne kan berkumpulan..namanya jugak berkumpulan...so,kita buat berkumpulan.Bukan mcm ne..<~ naaaa...mengomel suda mak nenek..hahahhaah.
ayen : alhamdulillah..ada jugak kawan aku..jadi aku pun rasa rasa bersemngat cikit..

actually aku pun x tau jugak pasal tanjung batu tu..tapi yng aku tahu ada kawan aku tinggal area tu... tpi umh dowrng pulak ndak diketahui...hurm...aku nak buat apa ek dengan kajian tu..alamat Datuk tu pun x tau..hurm..apa lagi aku nak buat ek?...dah uwar2x kn dal fb,xda pulak yng kenal...uish..tulung bha..

risau jugak aku bila kajian tu ambil msa yng lama sangat...kalau boleh,aku nak semnggu jer,,,klau x,melepaslah aku..family aku nak p lembah danum dulu sebelum bertulak ke KK..x lama lagi nak p KK,homework pun blom ada lgi aku buat...arh!!! tension2x

cara hilangkan tension anda...<~ jika anda berani,cubalah..hahhahahah


LANGKAH 1

Ini adalah ala taichi sikit la… sebagai permulaan untuk memanaskan badan..
LANGKAH 2
Tiru la macam ni… untuk melegakan bahu dan leher anda..
LANGKAH 3
wa..wa..aaa
LANGKAH 4
Gerak kekanan kemudian ke kiri..
LANGKAH 5
Gerak ke kiri kemudian ke kanan. Ikut sahajalah… jangan terpusing kepala sudah la..
LANGKAH 6
Tepuk kuat kuat kat dahi.. Ini untuk menghilangkan mengantuk..
LANGKAH 7
Selepas itu buat gerakan tangan dan badan… buat macam gembira je..
LANGKAH 8
Kemudian goyang-goyangkan kaki dan badan sedikit… Lakukan seperti kita tiada masalah…
LANGKAH 9
Lakukan secara agresif pula… Jangan peduli apa orang lain kata..
LANGKAH 10
Hilangkan semua tekanan…
LANGKAH 11
pusingkan kepala…
LANGKAH 12
tengok muka kat cermin sambil goyang2.. lawa tak…
LANGKAH 13
Akhir sekali lakukan joget kucing…
————–
~ funny..hahhaha...try la.only for leisure ^_^



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...