Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: damn it!

Tuesday, December 28, 2010

damn it!

sial! <-- aq x suka ayat ne tpi terkuar jugak bila  x dpt sabar suda dengan perangai beliau..actually,aku pun x suka sebar2x msalh aq dengan family tpi untuk lepaskan tekann,aku tulis benda nie.
sakit hati betul la!!! 
yeah! mesti korang akan cakap aku nie kuang ajar,celaka punya anak  kan! up's to u la! aq x kisah suda!  lantak la apa nak jadi! 
...

rasa mcm sia2x jak aku turun bandar tdi. lau dah tahu mcm ginilah kejadiannya,sumpah! aq x mahu lagi turun bndar dengan family aku! 
sebelum jalan g bndar lagi aku dah bgtau dngn beliau yng aku nak beli seluar trck..yng lain tu sempit suda..tpi..hurmm
pastu bila dah smpai bandar lain pulak yng terjadi..mak pegi uruz lesen keta..so,beliau yng akn teman kmi beli barang2x sekula..dan aku dah agak bila berpisah dengan mak.
seperti biasa,beliau akan pegi kedai yng mnjual accessories keta..guess,how much money had finish for buy that accessories? 
 huh!
.....
bila dah tengok sume tu..aku pun kuar dari kedai tu.nak pulang umh. sebelum kuar tu aku ajak adik2x aku join sekali pulang tpi hampa. <-- ayat formal. copy la lau nk].
adik2x suka dengan beliau berbelanja sume tu.maklumlah lelaki.

time pulang jumpa dengan??? mestilah dngn orng bha. itu pun x tau. huhuhu..
jumpa dengan nurfadilah anwar.emon atau full nme dia rahimah mansur,c masni..dan berborak la mcm biasa. mmg lau pompuan. adat kali.or mybe keturunan. ntah la. aku x tahu.

nsib baik ada duit poket aku..walaupun sekarng ne tngh kering,ada jugk duit tambang aku. dalam otak aku time tu "mesti beliau happy bila hampir semua accessories keta tu dah terbeli. x terfikir ka yng aku dari tdi merayu nk beli seluar..nak minta spend rm 50 jak. xbnyak. untuk sluar jak. tu pun xdpt. adik aku pulak mintak spend rm 62 untuk speaker dapat pulak. adoi...kecewanya aku. .."
 hurm..biarlah.
3.54 pm..<still di bndar..aku pun x tau arah mn nk tuju suda.
dengan mmbimbit sebuah diari islam...
sambil mencri bas yng nak aku naiki n tetiba tepon aku berdring..
huh! 
msti beliau yng call ne..yup.mmg beliau.
akhirnya pulang dengan perasaan kecewa..kena marah lagi dengan beliau gara2 aku kuar x bgtau.
huh! biarlah.
hurm..
dah terjadi pun..
so..
xda apa2lah untuk semua ne..
nak cover balik pun x boleh dah...semuanya berlalu walupun sprti angin lalu jak..


k la..
bye..
see u soon 
T_T 
....



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...