Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: hurmmmm

Friday, December 24, 2010

hurmmmm

seperti minggu2x yng lalu...buang masa untuk install inilah,itulah..update itulah,inilah..chatting r..download itulah,inilah...dui,mcm2x la..dan sekarang baru nak sedar yng sekula x lama lagi akan bukak..hurmmm..<-- menyesal,mengeluh coz banyak homewrk  yng blom aku siapkan lagi..

kebelakanagan nie..tkot nk ulang kaji sampai lewat mlm..x seperti dulu lagi,dimna aku boleh bertahan dua hari xtdo..semua berpunca aku dengar citer bpak c emma <--jiran aku 
"hurmm..napalah time petang tadi aku x buat latihan sejarah2?..malam dah ne..nak tido..takot r nak ulangkaji sendiri2x. maklumlah ne kan umah flat,lau terpandang something yng berterbangan wrna putih tu..paham2x la eah..
adoi..kalau lah boleh putar balik msa tu...sanggup aku ulang kaji dari pagi sampai ke petang"..
& tambah takot nak ulang kaji wktu mlm coz teringat citer bapak c emma..gini..<--mulaaa dah..
uncle tu bru balik jugak dari KK..ada urusan katanya..time mau balik ke flat ne dia try call bini dia tpi time tulah jugak xda line n tetiba pulak cas tepon habiz..time tu uncle jaln kaki dari luar smpai r ke rumah..jam 12 tengah malm tu,uncle dengar mcm ada budak2x berlari..main2x la...mmg dengar suara budak2x la..<---aku sempat menyampuk.."uish..pacik x tengok belakang ke..tengok sekitar situlah.."
"x sanggup pacik..cukup laju dah pacik berjalan ne..walaupun perut boroi mcm ne...tpi berjalan mengalahkan  pelumba jalan kaki antarabangsa ko tau...hikhikhikhik"

naaa..sebab tu la aku takot sangat nak study sampai lewat malam..lau lewat sekali pun,aku akan pastikan salah satu adik aku temankan..dan seperti biasa,aku akan bgi adik aku upah atau ganjaran coz teman aku..& selalunya aku akan bgi dia kerepek ubi madu..maknan kegemarannya..anda tahu kerepek tu?..bgi yng thu tu..xpyh la lagi aku nak terngkan..bgi yng x thu tu trylah cari di bandar..bnyk kedai maknan jual kerepek tu..di pasar tu pun ada jugak..murah jak..mybe dalam rm 2 hingga 3 ringgt sebungkuz..
tpi aku akn try solve this problem..

& sekarang..

rasa bersalah pulak dengan someone ne..kawan aku jugak..hari tu aku kata nak bantu dia bt hmwrk tpi aku???...aku biarkan dia buat sorang2 hrmwrk tu..& pada masa yng sama aku btkan pulak hmwrk kawan aku yng lain..eeee..bencinya aku..aku x suka di landa rasa berslah pada seseorng tau..aku tahu apa yng akan terjadi bila dia thu hal nie..mybe dia akn maki aku..mybe jugak dia benci dengan aku..or mybe dia x tegur,x sapa aku mcm selalu..adoi..bnyak kemungkinan..


adoi...masalah2x datng bertimpa2x...ya Allah kuatkanlah aku menghadapi semua nie..amin

kepada kawan2 q yng beragama kristian, xmas esok,esok jugaklah epy birhdy spupu dua kali aku..c gendut...hahahahha...tingkatan 3 ko kan..na..mcm mn result ko? ok?..erm,,.tunggu aku depan pintu korng eah...sediakan mkann bnyak2x...aku mahu mganyas makan huhuuuhhhuhu


xlama lagi jugak tahun baru kan...happy nw year specially kepada followerq..thnkz r..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...