Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: "berpindah"

Tuesday, May 7, 2013

"berpindah"

Assalamualaikum..

alhamdulillah.. masih sempat lagi ku update blog ni walaupun lepas ni aku ada benda nak buat.
Sebelum aku berpindah kerja ke tempat baru ni, iaitu sebelum aku menjadi budak "baru", 
seminggu sebelum tu aku dengan kak yati "bergaduh". 
Aku sendiri pun tak tahu apa kesalahan yang aku buat sampai dia melayan aku agak "kasar" jugaklah.
Sewaktu aku tersempak dia di Cimb Bank, aku menegur dan mengajak dia duduk disebelahku sementara menanti angka giliran. 
Dia menjeling seakan benci melihat aku dan pergi jauh dari tempat duduk aku. Sanggup pula dia berdiri lama-lama disitu. Hampir dua jam jugaklah dia berdiri. Aku ambil jalan mudah untuk hilangkan rasa kecewa aku dengan ber'sms' mr F. Alhamdulillah, dia memahami. Terima Kasih Mr F.





sewaktu aku menjadi senior di SKB. 

good bye SKB.

Dan sekarang welcome to LKM.



Sekarang aku bersyukur sangat sebab aku boleh handle alat-alat kultur yang canggih berbanding SKB.
Aku bersyukur sebab kerja aku spesifik dengan Biologi,di  unit Patologi.
Bukan apa, bila kakitangan LKM tnya tentang jawatan dan unit, mesti diaorang cakap,
" bha, susah di unit Patologi tu. "

hahaha.. jangan bangga diri. Allah tak suka..

next time kita sambung ya.
aku memang teruja nak cerita lagi ni tapi aku ada benda nak buat.


apa agaknya bila Mr F tahu tentang ni ya..

mesti dia marah aku ni.

hurm..

pasang telinga jaklah aku.

oklah, aku chaw dlu.

bye..









0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...