Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: sambungan..

Thursday, June 27, 2013

sambungan..

Assalamualaikum..

penat sungguh hari ni. 

hurm... memang aku penat dan lapar. 
dan apabila penyakit perempuan menyerang, mulalah timbul pelbagai penyakit. 
sakit tulang belakanglah, sengugutlah, muntah-muntahlah, mual-mual kunun. 
tapi aku redha. 
walaupun situasi sebegitu, aku ada kawan-kawan yang memahami. 
thank you everyone!

dan memandangkan aku dah promise nak post pasal kerjaya aku yang berpindah-randah ni, so let start it. 






ni salah satu dari kerja aku. nama proses ni, subkultur.
nampak senang tapi bila tak hati-hati, 99%  yang dibuat tak akan menjadi.
so pengajarannya, kena hati-hati bila buat benda ni.

ni pula kawan-kawan aku. tapi diaorang ni dari seksyen breeding @ biak baka.



pic ni aku ambil kami pergi pertandingan main dart.
awal pagi dah bawa berkat.




dan apabila game suda bermula..










k. thats all.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...