Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: bad day today...

Saturday, October 23, 2010

bad day today...

semalam nak update blog...tapi,buzy sikit so hari nie lah aku nak luahkan lahar yang telah lama aku simpan beberapa hari nie...dan semestinya lahar yang aku nak keluarkan dari otak aku nie berkaitan dengan sekolah,kawan2x dan jugak kelaz yang sial tu...

~ sekolah sial ~
first,still x percaya aku adalah pengawas...sial!..sakit kepala aku bila fikir pasal form6 nie...mau sak bunuh diri...biarlah hilang semua tekanan nie...tekanan bila aku yang berasal dari kumpulan 7 di tukarkan ke kumpulan 5....jika dahulu aku dalam kumpulan 7 bersama dengan c addy n kasmah dan menjalankan tugas yang senang iaitu menjaga jalan pintas....jalan pintas dekat padang tu...catit nama pelajar yang melalui jalan tu..sekarang,aku kena bertugas dua kali sehari...arh!!!! tekanan aku!!! semuanya gara2x budak pasir putih tu lah...semuanya berpunca dari dia..suka-suka hatinya jer tukar dengan aku...bencinya aku dengan budak2x tu...
second,aku terpaksa berjumpa dengan cikgu sial tu...dimerit berganda sebab dituduh bawak tepon..sial...dahlah cikgu tu berkawan dengan mak aku....dengan mulut becok cikgu tu lagi...memang matilah aku bila mak aku tahu hal nie...geramnya aku!!!!...dalam kes nie pulak,semuanya gara2x budak kokos tu lah...tadi,kasmia bagitahu aku yang budak kokos tu menokok tmbah cerita lagi...sebab dialah aku pulak kena tuduh budak pasir putih tu bawak tepon...dui...memang mau kena bom dua budak tu bha..dah la tadi time permainan dalaman dia pun ada jugak..sial...pastu perjumpaan pulak dekat asrama,anjung perdana,time tulah aku kena bom oleh dia  depan budak2x asrama...xda orang support aku time tu....bayangkanlah betapa teruknya aku kena time tu....rasa nak nangis pun ada jugak...tetiba jer budak tu pasir putih tu berteriak...doi...dah la kena teriak,menjeling lagi...dui...sapalah yang tak sakit hati setelah dipermalukan macam tu....semua budak asrama menengok time tu...yelah,gengnya kan..sekarang nie...arh! biarkan jela....exam nak dekat,fokus dengan exam dulu...

~ kawan2x hipokrit ~
sekarang nie,kawan yng selama nie aku percayai telah menikam dari belakang...kawan makan kawan...sial..bengang dah aku dengan siapa aku nak berkawan..sekarang nie tak semua kawan boleh dipercayai..time kita perlukan dowrang,time tu jugaklah dowrang xda...macam nie ke kawan.....buat budak2x bawah cekap,beberapa orang je yang boleh aku jadikan kawan,yang laen tu pandai-pandailah....tekanan betul masuk tingkatan 6 nie.sakit kepala bila aku fikir semua nie..ditambah lagi bila ku dikaitkan dengan masalah disiplin,dengan keadaan di kelaz tu,dengan sikap cikgu linda benci dah dengan aku...sekarang dalam otak cikgu tu,aku seorang yang penjahat...mungkin itulah tafsirannya terhadap aku..sial..baguz berenti sekolah kalau macam nie jadinya..n cara aku nak mengatasi semua nie dengan berbuat selamba dan happy go lucky..


1 comments:

ShafydaZahra said...

aq kwn mu ka lgi??erm3..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...