Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: happy jer..

Friday, October 1, 2010

happy jer..

akhirnya dapat jugak aku kemaskini blog aku setelah beberapa hari nie aku sibuk dengan study aku...huhuhu...walupun banyak keja umah tapi happy tu tetap ada....huhuhu....banyak benda yang buat aku happy beberapa hari nie,,,first, kami dilantik menjadi pengawas sekolah n salah satunya ialah aku...then,aku dapat tempat pertama dalam pertandingan powerpoint pasal kemerdekaan...tak sangka pulak aku dapat tempat pertama tu....masih lagi hari yang sama,tempat yang sama...rezeki mungkin...aku sekadar buat sahaja bha benda tu sebab nak selamatkan kelas aku daripada dimerit...benda tu aku buat setelah kawan aku zila < 6 Bwah dinamik...dia mahu download picture pasal kemerdekaan tu,,,jadi aku pun bantu ala kadar jak..masukkan audio dalam powerpointnya tu....ala kadar jak bha....dengan time pose lagi tu...aku memng malaz time tu...huhuhuhu....dia ada tanya aku powerpoint tu...jawapan aku," aku tak tau la Zila...mungkin dowrang c syafiq yang buat atau dowrang yang lain tu...."....pas dia dengar aku cakap macam tu..dia cadangkan aku yang buat benda tu...jadi aku pun buatlah....sebab inilah aku buat benda tu...sekadar nak selamatkan kelas aku...pada tengah malam tu,setelah selesai buat homework aku yang lain...aku pun mulalah membuat powerpoint yang diminta tu tengah malam ...lebih kurang jam 12,1 gitulah...kalau aku tak silap larh.....orang cakap tengah malam memang syok buat homework atau cari inspirasi,banyak idea yng datang...tapi aku?...aku buat apa yang terlintas dikepala aku sak...lantak la...asal siap...huhuhuhu....akhirnya keja aku tu pun siap pada pukul 4 < skemanya ayat aku...huhuhu...satu hari aku tak tidor hanya sebab nak buat keja tu jer...syukurlah...keja yang aku buat tu akhirnya berbaloi jugak...hamper tu...aku kongsi dengan kawan perempuan ex science 3 kalau mizan dan ayen hadir,dowrang dua pun dapat jugak...huhuhu....aku dah anggp kawan2x aku bekas kelas sains 3 nie sebahagian daripada hidup aku...memang time tu happy sangat kami bukak hamper tu...yang aku ingat,hanya c ain sak yang minum air cola tu...sambil tu kami cerita pasal bab babi la...berkaitan dengan cola tu la...itulah sampai bab babi tu...huhuhu....kesian c Pda,dia pose jadi dia ambik biskut coklat tiger,keropak n gula2...dia xda makan keropok besar..huhuhu...lawak betul time tu...perangai macam budak2 lagi...bagi aku...banyak jugak la isi hamper tu,ada cola,keropok yang kecik tu satu pek yang besar...ada biskut tiger 2 bungkus,coklat sebungkus n apollo sekotak...banyak kan....best...actually itulah first time aku terima hadiah yang dipegang oleh pengetua...memng happy la...mau sak aku ambil pic time tu...nak rakm detik2 yang indah tu...tapi,di sekolah bha tu...mana boleh bawak tepon...

inilah mukak2x yang kuat menghambur time makan....makan keropok pun menghambur jugak..hahahaha...pastu yang happy lagi bila aku diberi kepercayaan untuk pegang kunci library...memang syok la...orang lain menunggu bukak libri tu jam 2,aku pulak,abiz je kelas direct pegi kantin hen truz ke libri..xpayah makan di kantin,makan dalam library...huhuhu..licik....xpayah tunggu jam 2,jam 12.30 aku ada sudah dalam lebri...memang best...duk sorang belajar dalam situ...semua buku rujukan ada dalam situ...bagi on kipas and radio pastu study...xda orang nak kacau...termasuklah masuk kedalam bilik kuaratin tu...huhuhu...

1 comments:

ShafydaZahra said...

hahaha..ju2 ju..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...