Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: pegal! geram!

Friday, July 15, 2011

pegal! geram!

eeeee!!!
sakit ati bha!
bikin pegal tul!
menyesal betul aq angkat panggilan budak tu. menyesal sangat2x.
menanya nma bapak lagi,pastu nk sarapan blog pulak!
amboi2x... ikut suka budak tu nak suruh2x aq.
isk! pegal!

bha,budak tu baru tanya nma bapak bha.. bukan dia boleh buat apa2x pun dengan nma bapak... 
eee... suka aku la. lau aq tak mau bgtau nm bapak itu hak aku tau. sungguh. pegal yang teramat dengan budak tu. mcm sengaja cari pasal. lagipun aku bgtau aq sakit tekak, so dia x leh ke guna cara lain untuk berkomunikasi dengan aq? melalui mesej ker, facebook ker, apa-apalah yang penting aq x bersuara. bukan senang aku nak bercakap supaya dia dengar apa yang aku ingin sampaikan tau. keadaan ini menyebabkn tekak and ati aq tmbah sakit tau. 

napa dia tnya nama bapak?
mnlah aq tau. mybe cri issue untuk diguraukan. aq x tau.

selain bertanya nama bapak, apalah lagi yang dia tanya?
dia tanya npa x update blog lagi..
dia suruh aku pilih 5 pilihan untuk dia bertanya kepada sepa pasal nma bapak

so,apalah jwapn kepada soalan-soalan tdi?
aq sibuk tlong mak aq kenduri arwah. sibuk dengan tugasan RND coz partner grup aku x buat keja. mereka hanya mengharapkan aku. buat skrip, buat draft, buat montaj. sume aq buat. mereka hanya pandai menyuruh. tpi budak ni xphm bha. dia x pahm dengan situasi aq. dia xtau yng aq banyak tanggungjawab yang kena dibuat. dia xtau. dia hanya tau menghantam aku dengan soalan2x dia jak. dia nk menanya dengan akak Laila,Seri Siti, Ursula, guru kaunseling, termasuk mak pasal nama bapak. disinilah klimaks kepegalan aku. jika dia menanya Kak  Laila or Mak aq,conform lepas  nie aku 'dicuci' sebersih-bersihnya and tempoh rehat masuk asrama dipendekkan. means, bila mak tahu hal nie dia truz hantar aq msuk asrama tanpa dengar penjelasan dari aku.  ndak ko pegal bila semua nie akan berlaku dengan diri ko sendiri? mau ko masuk asrama yang mcm penjara tu?

so,apalah jalan penyelesaian terhadap kepegalan ko?
aq biarkan jak. biarlah dia situ. lantak la apa yang nak jadi lepas nie.
aq mgharapkn dia berubah menjadi lebih baik. aq x mau mcm nie berlaku. aq x mau mengamuk hnya kerana small matter.



1 comments:

fasuri said...

hahahahahahahahahahaha.....cianY dia.......simpati sa.........

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...