Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: luahan hari ini

Monday, July 11, 2011

luahan hari ini

assalamualaikum..

hurm.. 
bnyak benda aku mau luahkan dalm blog nie. yela,daripada pendam sendiri mcm orng gila, baik aq luahkn dengan blog kesayangan aq nie kan... 

tdi aq lawati blog kawan nie.. sedih wooo.
time petang tu sambil buat homework,aku pun mula la lawati blog dia. 
bila aq baca entry dia tu..na...situ la air mata trun x pandai mau berhenti.
hope dia tabah n sabar menghadapi dugaan yng mendatang.

pagi tadi pulak aq telah menyakiti hati cikgu. aq rasa gitu la. yela, assignment essay sejarah tu aq x siapkan. aq x hantar. bukan aq sengaja x hantar tugasan yang cikgu bagi tpi...arh! sudahlah. apa2x alasan pun cikgu tak terima. fullstop. diam ko kak jue!

sekarang nie aq dalam dilema. kenapakah kak jue?.. sebab mak aq asyik suruh aq masuk asrama. eee.... mana la aku mahu! apatah lagi bila borang masuk asrama sudah ada dengan aku, tambahlah aq pegal. aq dah rasa masuk asrama di SMK Merotai dan SMK Balung bha... dua-dua asrama nie buat hidup aq hura-hara. yela, everything kita share. eeee..x sanggup aq.


hurm..sambil menagiz lagi buat essay sejarah yang cikgu Massuria bagi time pagi dibilik kaunseling.. mna taknya,aq makin tak minat nak belajar subjek nie tau. kemarahan cikgu lain. sebagai contoh ialah aq. walaupun aq ni kira owang harapan cikgu dalam subjek sejarah paper 2 tpi bila pointer sejarah aku down sngat,aq dipulaukan.terasa lain sangat. jika dulu selalu bertnya dengan aq tpi kali ni aq di biarkan je situ. cikgu pulak macm jijik nak tengok muka nie lagi. hurm...entah la. 
lagipun memang salah aku. sapa suruh belajar main-main? 
kan mak bapak hantar p sekolah untuk belajar betul-betul. hah! rasakan akibatnya jue.

walau apapun event ari nie berlaku, aq sangat-sangat berterima kasih kepada cikgu nini yng sudi temankn aku d bilik kaunseling tu. thnks atas nasihat cikgu. thnks kepada kwan2x aku. thnks kepada zila yang sudi mengajak aq solat hajat sma-sama n kata-kata semangat. luv u all so much. 


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...