Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: tension tahap gaban

Saturday, September 24, 2011

tension tahap gaban

assalamualaikum..

aku tak tahu part mana nak mula. yang aku tahu, aku nak luahkan tension aku d blog nie dan mahu orang yang membaca ni tidak setension aku!
sungguh,aku betul-betul tension! 
aku risau teramat dengan pointer aku yang tidak mencecah 2.0. *jangan tanya berapa pointer aku okeyy.. aku tak minat nak jawab.*
STPM semakin menghampiri aku, tetapi aku pulak rasa nak mengelak jak menghadapi exam tu. tinggal 36 hari lagi mengikut kiraan aku setelah tolak cuti raya korban dan cuti deepavali..
tambah sadis lagi bila esei mengenai arwah Datuk Mohd Kassim Kamidin*sejarah aku*  belum mencecah tiga ribu patah perkataan sedangkan pesaing aku, zila suda mencecah enam ribu patah perkataan. Ya Allah,bantulah hamba-Mu ini. risau betul aku dengan fakta yang aku ada. sejarah nie tak boleh bawak main-main macam teori segi tiga dalam bahasa melayu. 

"releks la kak jue. ko punya sumber kan dalam bahasa inggeris memang patutlah patah perkataan ko hanya bawah tiga ribu patah kata. kan ko kena translate semua tu ke bahasa melayu. x macam zila yang memang dah dapat tajuk yang senang dan sumber  yang sememangnya dalam bahasa melayu.  dun worry dear." <--nak sedapkan hati aku jer nie. 

okey,cukup dengan tension tahap gaban tu. mengundang migrain aku jak bila fikir balik. baik aku pegi makan kuih kastard yang mak aku buat.lagi best.

sekarang nak cerita pasal aku yang sedang happy nie. 
happy sebab kawan aku yang dlu aku pernah cerita dalam blog baru-baru nie dah mula ada kesedaran sikit. tapi sekarang nie dia pegi Sandakan . pegi holiday. tak leh ganggu dia. ti dia mengamuk kat aku..

nak kacau sapa ne erk?
nak kacau si F pulak mybe dia busy.
nak kacau mezan,mybe dia ngah keja.
mimit? hp dia malam jak baru on..
sapa yerk?
baik aku kacau adik aku. lagi best. hehehehe..

daaa..
see u in my next entry.. 









0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...