Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: entah pape

Monday, September 12, 2011

entah pape

assalamualaikum..Monkey Icon



aku nak bercerita nie. cerita yang tak hot.  cerita biasa mengenai hidup aku hari nie.alhamdulillah,thanks to Allah coz bagi aku peluang untuk mngupdate blog  hari nie.<--ayat aku penuh skema.


pagi tadi merupakan hari terakhir perhimpunan. ada watikah perlantikan pengawas baru dan perlucutan jawatan bagi pengawas sesi 2010/2011 jugak. xda event yang menarik pon.c sazwan pulak selaku mantan ketua pengawas kali pertama baca ikrar. siot gile, suara dia punyalah nyaring. pastu ada pulak teks yang dia tinggal. isk,hancur perhimpunan kali nie. tu lah ,suka betul arah orang buat keja,padahal dia tk buat keja. ambik mu.<-- hehehe..sempat g mengata orang. Monkey Emoticons Cici

pastu sesi bergambar bagi mantan-mantan pengawasMonkey Icon . padahal dalam hati aku nie memang mau lari jak dari sesi tu. dan alhamdulillah,doa aku dimakbulkan. x jadi sesi bergambar tu sebab ada pengawas yang dah masuk ke kelas. yes,nama aku tak tertag lagi d pesbuk. pegal betul jika muka aku nie temasuk dalam fb. jika ,ada.... Monkey Winks


time subjek sejarah pulak kmi main kuiz sejarah. aku minat part nie. . Monkey Emoticons ..sebab tak perlu menulis esei panjang-panjang. 
walaupun menang,tpi aku rasa subjek nie aku tak pass lagi. banyak lagi fakta yang perlu aku hafal. aku sebenarnya telah ketinggalan jauh. 
Monkey Winks yeah! aku kena belajar jugak!!   Monkey Icon tpi mcm mana dengan permintaan Mr F yang suruh aku ajar adik dia? 
eh,sorry sikit la. aku memang tak expert bab mengajar  nie. biarlah situ. takkan aku nak ajar adik dia padahal kan akak dia ada? seseorang yang lebih expert pasal sejarah. cikgu yang mengajar sejarah di SMK Kinabutan . lau tak silap nama akak dia tu Pn Salmiah bt Hasan. suami dia pulak nama En Samsualam bin Dahlan. biarlah situ. Monkey Icon 

kecewa jugaklah bila tahu nama bapak dia yng sebenarnya ialah Hasan. not Hazam.Monkey Winks




berita yang suka aku dengar ialah adik angkat aku cari aku. brusan lak dia cari aku. selalunya aku akan cari dia. tnya perkembangan dia. padahal dia cari sebab nak ucap thnks sebab bagi 3 tapau makanan. yelah,kesian dia yang tinggal asrama. thnks jugak kepada achoks sebab sudi jadi orang tengah. aku betul2x sibuk. x sempat jumpa dia yang tinggal kat hostel.

hurm..Monkey Icons <-- muka mengantuk.

k,aku chaw dulu. bye.
Monkey Icon


1 comments:

fasuri said...

mmg la......nama ayh sa lain nama ayh akak sa lain coz sa bkn ahli keluarga kandung la. owh lpa sa bgtw...ttg tu x pa nt lain kali

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...