Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: kawan aku hilang lagi

Saturday, September 17, 2011

kawan aku hilang lagi

assalamualaikum..

sambil dengar lagu, aku luahkan perasaan aku di belog..
sengaja pilih lagu dengar yang slow motion ikut jiwa yang sedang slow-slow nak menangis lagi. Monkey Emoticons
aku hilang seorang kawan lagi...


aku suda mengadu dengan mimit. suda mengadu ngan mezan. sume ni kawan baik aku.  thanks guys coz  tolong aku.

alkisahnya bila kawan sekelas aku sekaligus kawan rapat aku,Ayen mula menunjukkan sedikit perubahan.
bila aku tegur sedikit,dia marah aku balik. dia kata menyibuk jak hal dia tapi sebenarnya aku care pasal dia tau.tapi dia tu tak tau..
hari khamis baru-baru nie aku nekad nak nasihatkan dia lagi. walaupun aku tahu akibatnya tapi aku teruskan jugak! walaupun nanti dia tak tgur aku dah,dia ignore,buat buduh bila tengok aku or meluat macam cikgu M tengok aku,aku nak truskan jugak.

.......

akibatnya,setelah beberapa minit dia n aku 'bersembang'..
aku menangis dlm hati. smpai hati dia suruh aku pendekkan tudung labuh nie. 
 terkilan betul aku. aku diam jer lepas tu. dia pun tak tegur-tegur aku dah. time aku meluahkan perasaan nie,aku teringat 'tanggungjawab aku untuknya iaitu sms dia pasal jadual Anjang 2 yang dia xda salin, ingatkan dia yang dia perlu bawak kad gerko untuk dihantar hari isnin nie,perlu ingatkan dia hari isnin nie guna uniform n hantar homewrk pengajiam am 2. nak sms dia pasal hmwrk pengajian am 1 dah aku siapkan. tapi.. biarlah semua tu. 


semua nie membebankan otak aku. tambah-tambah lagi perangai azmi yang #$%^$^ situ. 
sittirukmanasari92 diam2x yer. secret kita berdua jer nie. peristiwa nie jangan sampai Mr F tahu k. nanti dia marah aku pulak sebab nakal.

k la. aku chaw dlu.daaaMonkey Icon



2 comments:

Unknown said...

kesian ko.. kawan ko ade krisis pertumbuhan awal zaman remaja la tu.. pemberontakan tanpa sebab

Anakanda Hainiey said...

itulah pasal. terpaksa jak aku diam2x bila jumpa dia tu.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...