Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: lucky day for me

Monday, April 25, 2011

lucky day for me

alhamdulillah...semuanya berjalan dengan lancar tadi smpai aku nak share dalm blog kesayangan aku. :-)

niat aku p sekolah bukan saja bukan sahaja mau tuntut ilmu pengetahuan bhkan juga mau jumpa kazen aku yang ikut perkampungan sains d sekolah balung tu. 
mungkin nasib menyebelahiku hari ni, so dapatlah aku jumpa kazen ku,fendi.

ayat pertama time jumpa budak tu " subanahanallah..berjemur ker atau makn kicap bnyk2x nie?..hitamnya. sejak bila jdi hitam nie?..mula suda aku bertanya bertubi-tubi soalan sampai budak tu mau lari..kesian jugak aku melihat mukanya.takut kali dengan aku.haha. akhirnya kami sembang ala kadar jer. penuh skema lagi. tambah-tambah lagi bila dia tunjukkan pic dia bergmbar dengan Mejar Dr Faiz Khaleed tu. siap bersalam dengan n tandatangan angkasawan negara yng ke-2 tu lagi. isk! mmg budak nie bertuah bha. jeles aku.
xper. dua tiga hari nie hari ko fendi,esok2x, hari aku...huhu.

tu baru jumpa dengan kazen yng penuh skema.huhu. blum lagi pasal sorang budak sekolah jumpa aku petang tadi. huhu.
bukn nk bngga bha. dalam banyak2 pengawas,aku jugk yng dia mau jumpa. mybe aku terlalu tegas time sekatan tue. mybe dah berkali-kali aku tegur yng dia x guna name tag time lalu sekatan tu.. kesian jugak aku tgok. akhirnya lepaslah budak tue. actually aku sendiri pun xtau sejak bila aku pandai nk bertegas ngn orang nie. sorry to say jak la. 
hmpir semua aku tegur. stoking pendek,xguna ...bgi perempuan,baju bernila,kasut bernila,tali kasut bernila,tudung pendek,xda name tag,xda lencana,lengan panjang bg student yng xda jwatan,bju ketat,skrt tergantung,guna ank tudung colour lain, sanggul terlalu tinggi n macm lagi aku dan pengawas d situ mmg akn bertegas. mesti tunjukkn yng kita nie tegas.nie bukan kata aku,tapi kata cikgu andaiyani selaku guru disiplin. 
first2x tu mmg aku malu sangat nk tegur. almklumlah,aku mmg pantang tgok mukak kesian-kesian semua nie.haha.

that's all about me.yeka about aku?..apa-apa jak la. komen jak if korang sume x puas hati or ada benda yang x berkenan d hati korang k.pendam-pendam nie x baik sebenarnya walaupun ia merupakn adat orng mlysia.huhu.

then,benda yang aku x leh lupa sepanjng hari ni.time cikgu silli mengajar pun aku sempat lagi berkhayal budi yng korang taburkn.aku memang berterima kasih bebanyak kepada 'kawan' ku. thnks bagi kata-kata smngt. ini termasuklh suruh aku jdi pendiam dalm kelas. idea tu mmg aku terima pakai. aku akn usahakan tingkatkan kebisuan.huhu..advise yang lain pulak, " minta maaf jela walupun x salah. lepas tu biarlah urusan dia dengan Tuhan". thnks guys. prihatin jugak korang dengan aku. why korng baik sangt dengn aku?.. sedang aku nie,rasanya xda pun mafaat dari aku nk bagi korang. teruslah pulak kak jue nak merendah diri.

k la.tu event yng happy untuk hari nie. blog,esok aku akan bentang sejarah kertas 2,bahasa melayu kertas 1 dan pengajian am kertas 1.aku pun xtau lagi mklumat yng aku dapat nie boleh jwb semua soalan yng bakal mereka kemukakan. biarlah. yakin jak. kita kan dah usaha. yang lain tu biarlah Tuhan yang tentukan.

k la. bye. mau search pasal kehakiman pulak lepas nie. daa

see u soon.




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...