Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: luahan geram

Thursday, April 21, 2011

luahan geram

assalamualaikum blog tersayang...syukurlah hari nie off.dpt jugak aku mengadu lagi.
hurm..aq nak mengadu..

hari ni aq rasa nak menangis setiap detik..
feel dissapointed..
feel betrayed..hurm.. 

~semua  pelajar 6 AC dibenci kebanyakan guru ~
semuanya nie pasal aq secara sengaja melekat memo di tepi meja sekolah di kelas minggu lalu.
dengan memo yang berwarna kuning,aku menyatakan rasa kekesalan terhadap seorang guru yang yang kukira dia nie memang suka mencari pasal dengan pelajar perempuan..k,jika statement ni salah bagi "korang" aq x kisah dah...terutamanya budakbalung.dan aku pasti mmg akn ada yang menentang kebenaran itu.
content dalam memo tu aq akan bgtau 'ko' jugak. if i ingt la.dan,
 aku akui,memang dalam hati mahu memaki hamun cikgu tu coz tahun lalu dia mahu menyabitkan aku jugak dalam masalah kes disiplin. 
isk! semuanya nie gara2x mulut celupar tu . sampai tuduh semua budak lelaki bawak telefon. bukan setakat budak lelaki,aku pun kena jugak.isk! sial.

tahun nie kes baru lagi,dengan cikgu yang sama jugak. tpi bukan pengkhianat yang sama. kali ni sekumpulan pengkhianat!
didepan aku,semua sokong tindakan yang aku buat betul kecuali syafiq yang memang mata2 guru tu.
ni la yang benda yang aku paling benci. kawan makan kawan.
hakikatnya,didepan baik,bila di belakng, Tuhan jak yng tahu ...
so,apa gunanya berkawan kan? baguz tak payah berkawan kecuali dengan ex my grlfrnd.huhu.

terkilan jugak aku coz yng melaporkan kes tue adalah kawan aku sendiri.sekelas dengan aku.
semuanya nie berlaku hanya sebab memo tu. sebab aku,penulis memo tue.
semua dah tahu memo tue aku yang punya coz hanya aku yng mempunyai memo warna kuning neon.
dan sekarang memo tue ditampal di bilik disiplin dengan tanda '#$@%^$&^'!!! menjadikan memo tu antara 'gift' yang paling menarik di bilik disiplin. 
maksudnya kes yang aku buat nie berat coz bakal melibatkan perghujahan antra guru kelas sidang petang dengan . . . .


sekarang nie aku pun x tau the best way to handle this problem....arh! sume budak kelas 6AC takut coz kes yng aku bt. aq need some advise bha..some motivation from my parents or my teacher but...arh!!! sumenya buat xtau. nk minta advise from my kawan?..x payh la. ti hypocrite pulak yng 'terset' dalam pale aku. 

dan kes pulau memulaukan telah berlaku. nk contoh?.. boleh tgok dlm senarai nm pljr 6AC yng x dpt lptp tue.aq x kisah xdpt. tpi tindakan mereka tu yng awal2x lgi blacklistkn nm aku. n aku jer..padahl..benda tu semuanya tugas cik Yah. lebih parah g bila aq bertnya,sume bt xtau.so, the keys, 'aq'pegal.

walaupun aku tahu perkara2 yang bakal berlaku seleps tu seperti lucutan jawatan sebagai pengawas sekolah or pertena sekalipun, i don't care.
lantak lah apa nak jdi..yng penting hal x guna tu x mengacau system study aku.


now,aku sangat2x malas nak pegi sekolah hadap muka student2x 6AC..feel loathe when saw their 'hypocrite'.


k. enough for my expression. bye n see u soon if i panjang umur la.


















0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...