Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: kesian..

Thursday, February 14, 2013

kesian..

Assalamualaikum...

hari ini merupakan hari pertama aku keluar untuk makan dengan satu team aku. 
ya, selama ini, selagi aku masih boleh menolak tawaran tu, aku tolak. 
but, today, i not have any reason for argue.
aku buntu. 
apa-apalah.
benda dah jadi kn? 
buat apa nk menyesal pula?


ya, hari ini masuk pekerja baru.
esok nak training diaorang.
sebenarnya aku tak malas nak training orang baru ni.
why?
sebab mereka bukan sahaja tnya tentang kerja malahan yang aku rasa privacy pun turut ditanya.
iya kan?
sebab tulah time training orang baru ni, aku suka minta kawan aku yang terangkan walaupun pekat sungguh bahasa kokosnya. kesian dia. 







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...