Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey: mimpi ku STPM

Friday, January 14, 2011

mimpi ku STPM

salam..
alhamdulillah,
akhirnya dengan keizinan-Nya,dapat jugak aku mengisi post kali nie..
semalam ingat nak buat post baru tapi busy coz stdy sampai buku tu pulak yang baca aku.
heeeeee

hari nie,seusai solat subuh aku mulakan dengan memasak,buat mee goreng.sedap jugak la :-D 
tpi aku x bgi korang try mee goreng yang aku buat tu..coz aku tahu apa yang korang akan cakap,,:
"sedap la..tapi mcm xda rasa pulak"
"mcm bergaram bha mee nie"
"eh,npa mee nie keras semacm?..ko x rebus ka dulu sebelum goreng?''
huhuhuuh...
so,oleh sebab aku x nak wujud komen yang bernas  tu,baik aku makn sendiri2 <--kuang asam punya budak,pentingkan diri!


walaupun x setanding masakan chef2 yang ada sekarang,dimana kaum lelaki turut memonopoli bidang chef tersebut...
cewah...
huhuhu....sekurang-kurangnya aku tahu la jugak masak yang asas tu :-D 
mmg sah aku x dapat melayakkan diri ke final pertandingan idaman mak mertua :-(

uishhh...apa yang aku merepek ne


first tu mmg dalam aty nak siapkan dulu semua kerja rumah yang cikgu bagi,then baru nak kemaskini blog tpi dah terlanjur tidur so,apalagi..layan mimpi indah jak la jawabnya :-D

nasib baik off hari nie.jika tidak,mula la aq menelan 2 biji aspirin untuk menghilangkan penyakit Analgesic sebab terlalu banyak homewrk yng ckgu dan masa yang diberi pulak singkat.
antara hadiah2x dari guru2x tersayang ialah...


- keja sekula bahasa melayu kertas 1,selain kena buat latihan yang cikgu bagi,kena la berhempas pulas menghafal topik2 yang bakal ditanya time STPM nanti...semua biodata pasal tokoh kena dihafal.
-bahasa melayu kertas 2 pulak,3 tajuk then buat mengikut formula yang ckgu bagi iaitu contoh karangan induktif dan deduktif...adui..boleh barah otak ne..huhuhuhu



-pengajian am kertas 1,hafal semua dasar-dasar luar negara..hari selasa nanti ada exam pasal tu.
- pengajian am kertas 2,buat graf yang cikgu musri bagi..

actually bnyak lagi hadiah yang ckgu bagi.
mlz  nak taip lagi...
heeee

k la..

gua nak stdy..stpm tak lama lagi..


to be continued 
see u soon 
bye
-__-"



2 comments:

Pencari Iman said...

hahahah..hebat lah cerita hainiey..hahahaha....
bgs2...terus kan..heheheheh

Anakanda Hainiey said...

yeka..thnks.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...