Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Nukilan Jejari Si Anakanda Hainiey

Sunday, November 7, 2010

bissmillahirahmanirrahim....dui...baek pulak tetiba bagi salam dalam blog...huhuhuhu...< kes bercakap sendiri..whateverlah,lama dah x kemaskini blog aku...rindunya...tpi x boleh tengok lama2x laptop nie,sakit mata,berair < bukan kes mengadu tapi kenyataan pulak...huhuhu

bila teringat balik result excel baru2x nie....fuh! hampeh!. tekaan aku betul.aku akan dapat bad result. walaupun xda yng gagal lagi tapi,xda subjek pun dapat A..

kesian pulak dengan kawan aku yang seorang nie...nenek dia meninggal baru2x nie...tak sempat lagi tu tengok muka arwah neneknya tu....kesiannya...
kesian dengan ayen yng selalu hadir kelaz tapi dapat surat amaran yng pertama...yng buat aku hairan nie,sejak bila pulak kawan aku nie ada ponteng kelaz??...dui..cikgu ruqayyah nie...
kesian dengan kasmia,dia nak berenti sekolah hanya sebab ada mslah keluarga...nak bantu pun x boleh jugak sebab itu hal keluarganya dengan dia
actually,aku kesian dengan semua orng kt sekeliling aku...malaz nak explain n lagi best tidor...hahaha...

now,gila dengan kartun naruto n harry potter...sampai balek2x dengar lagu tema kartun naruto tu hahaha


last,aku nak cakap,,,,


happy deepavali n  hari raya haji will coming soon..xsabar nak raya,boleh makan puas2x hahahaha < gila punya anak,ada ker patut makan je yg diingat...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...